VISITA AL MUSEU DE LA COLÒNIA SEDÓ AMB MOTIU DEL 45è ANIVERSARI DEL CECBLL

El dissabte 23 de novembre de 1974 va tenir lloc al Museu de l’Enrajolada de Martorell la fundació del Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat. I per celebrar els 45 anys de l’entitat, aquest dissabte 23 de novembre de 2019 hem organitzat una visita guiada pels socis i les sòcies del Centre d’Estudis al Museu de la Colònia Sedó d’Esparreguera que, gràcies a un acord amb el mNACTEC, estem gestionant l’obertura del museu els dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14 h.

Més d’una trentena de socis i sòcies, els alcaldes d’Esparreguera, Eduard Rivas, i d’Olesa de Montserrat, Miquel Riera, amb la companyia del nostre  soci fundador signat de l’acta fundacional del CECBLL, Albert Massegur, ens vem reunir a la Colònia per celebrar l’efemèride. Després dels parlaments i d’un bon esmorzar, vem poder gaudir d’una visita al Museu de la Colònia Sedó i als seus voltants. És un museu de gran interès, ubicat en una colònia tèxtil del segle XIX, la més gran de la península i segurament del sud d’Europa. La maquinària era moguda per una turbina de 1.400 cavalls (també la més gran mai construïda) que actualment és visitable.

VISITA AL MUSEU DE LA COLÒNIA SEDÓ AMB MOTIU DEL 45è ANIVERSARI DEL CECBLL

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l’anàlisi dels vostres hàbits de navegació. Podeu obtenir més informació i configurar les vostres preferències AQUÍ. View more
Acceptar
Refusar