Acte lliurament del Premi de Rercerca Blanca Bardiera
Beatriz Jiménez ha estat la guanyadora d’una nova edició del Premi de Recerca Blanca Bardiera pel seu treball “Lluita en femení. Les dones a les associacions de veïns de Sant Feliu de Llobregat (1974-1979)“.
La beca Blanca Bardiera es va lliurar el 14 de desembre a la seu de l’Arxiu Comarcal del Baix Llobregat, amb la presència de, a més de la guanyadora, la regidora de Dones i Polítiques d’Igualtat de Sant Feliu de Llobregat, Lídia Muñoz, M.Luz Retuerta, directora de l’Arxiu Comarcal, acompanyades de quatre dones protagonistes de les lluites veinals dels anys que abraça la recerca: Paquita Cano, Aurora Huerga, Joana Martínez i Maria Comellas.
Aquesta beca es convoca des de l’any 1997 i serà la vuitena vegada que l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, conjuntament amb l’Arxiu Comarcal del Baix Llobregat, convoquen aquesta beca. En aquesta edició es van presentar tres treballs que el Jurat de la beca va qualificar de gran interés.
Podeu consultar la galeria d’imatges de l’acte aquí.