PRESENTACIÓ DE LA GUIA EL RIU MÉS TREBALLADOR
La sala d’actes del Consell Comarcal del Baix Llobregat, es va omplir de gom a gom el dilluns 24 d’abril en la presentació de la guia El riu més treballador.
Més d’un centenar de persones van assitir a la presentació de la primera guia que incia la col·lecció Camins d’Aigua. Un total de 6 guies didàctiques conformaran aquesta col·lecció. Els itineraris que us oferim, són una eina útil per recórrer al nostre aire el territori i per tenir un major coneixement de la comarca. La metodologia de treball serà la mateixa en tots els itineraris proposats: l’edició d’una guia didàctica i la programació de les visites corresponents. El Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat fa temps que treballa i té documentat una gran diversitat d’espais relacionats amb l’aigua. Aquest coneixement és el que volem transferir en format de guies pel territori.
Aigües Ter Llobregat (ATLL) patrocina aquests “itineraris de l’aigua del Baix Llobregat” amb una col·laboració que durarà fins el 2019 i permetrà l’edició de dues guies per any.
Aquesta primera guia porta per títol El riu més treballador. Sis itineraris per conèixer l’aprofitament energètic del curs baix del riu Llobregat i és la primera de les sis guies didàctiques que es treballaran en els propers tres anys.