Collbató presenta el llibre sobre la història compartida amb Montserrat, coordinat per Assumpta Muset
Collbató va acollir divendres 9 d’octubre la presentació del llibre Collbató i Montserrat: una història mil·lenària, una història compartida, una obra que aprofundeix en els vincles històrics i geogràfics entre el municipi i la muntanya coordinada per Assumpta Muset i Pons, sòcia del CECBLL.
El volum aplega les aportacions d’un cicle de conferències que va permetre abordar la relació entre Collbató i Montserrat des de diferents perspectives. En aquesta presentació va intervenir Ferran Puig, membre de Junta del Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat.
L’activitat, celebrada al Casal de Cultura de Collbató, va formar part de la programació de les Jornades Europees de Patrimoni, que del 9 a l’11 d’octubre, van oferir diverses activitats gratuïtes per posar en valor el patrimoni històric, natural i cultural del municipi. El programa es va completar amb una visita guiada al Camí Experiencial de l’Oli de Montserrat i visites al jaciment prehistòric de la Cova Gran.
La publicació contribueix a preservar i difondre el coneixement sobre els lligams entre Collbató i Montserrat, i posa en relleu la importància de la recerca i la divulgació per mantenir viva la memòria històrica del territori.









Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!