Presentem el llibre ‘Contes del Baix Llobregat’ a Pallejà i Abrera

Aquest mes han continuat les presentacions del llibre Contes del Baix Llobregat, que com sabeu consta de 30 contes escrits per Rafael Bellido, un per a cada una de les 30 ciutats del Baix Llobregat; i 30 il·lustracions de Joana Llordella.

Presetnació a Pallejà

El dia 16 d’abril  vam estar a Pallejà. Allà vam comptar amb la intervenció de l’alcaldessa, Acensión Checa, i amb la lectura de contes per part del pallejanenc Jordi Carbonell, soci del CECBLL, i de la pallejanenca i amiga de la lectura, Lola Massana.

El dia 29 vam estar a Abrera, on vam comptar amb una salutació de la regidora de Cultura, Arantxa Galofré, i de l’alcalde, Jesús Naharro. Les lectures van anar a càrrec de Míriam Claveria, directora de la Biblioteca, i de l’abrerenca i activista cultural Teresa Morral.

En tots dos casos van tenir també la paraula en Rafael Bellido i la Joana Llordella a més de la presidenta del Centre d’Estudis Comarcals, Genoveva Català.

Presentació a Abrera

En acabar la presentació, autor i autora van signar exemplars per a les persones assistents que van voler comprar el llibre.

Un plaer recórrer el Baix Llobregat de la ma d’aquesta magnífica obra, i de la Joana i el Rafa. Gràcies, també a l’Yildirai!

 

Podreu trobar totes les pressentacions que anem programant arreu del Baix Llobregat en aquest enllaç: https://www.cecbll.cat/events/categories/edicions-del-llobregat/presentacio-de-llibre/llibre-contes-del-baix-llobregat/

 

Fotografies de Pallejà:

 

 

Fotografies d’Abrera: