La pel·lícula “L’Olivia i el terratrèmol invisible”, guanya el Gaudí a la millor pel·lícula d’animació

Font: Acadèmia del Cinema en Català. Crèdit: ACC-Mireia Rodriguez

El film està basat en la novel·la de Maite Carranza La pel·lícula de la vida, i narra la història d’uina mare amb dos fills que són expulsats de casa seva i han de començar de nou en un entorn ple d’incerteses i de situacions noves.

L’Olívia, la germana gran, acaba inventant una història per fer més dolça la situació al seu germà i a ella mateixa. És així  com viuran un munt d’aventures plenes d’humanitat.

Com ja vam comentar en el seu  moment,  L’Olivia i el terratrèmol invisible és la primera pel·lícula en català feta amb la tècnica de l’stop-motion.

La Maite ens ho va comunicar el Premi Gaudí gairebé en directe, enviant-nos fotografies i compartint la seva alegria amb nosaltres. I és que la Maite, a més d’una gran escriptora i guionista, és la nostra conductora de la tertúlia literària.

La pel·lícula va ser nominada també als Premis de Cinema Europeu en la categoria Millor pel·lícula d’animació. I ara opta a un Goya. Haurem d’esperar a la gala que es farà el dia que surt aquest butlletí, el 28 de febrer

Felicitats, Maite!! Ens sentim molt orgulloses de comptar amb tu i amb la teva amistat.