El CECBLL present a la commemoració de la Diada Nacional a Sant Boi i Sant Feliu
Sant Boi de Llobregat
La tradicional ofrena floral davant la tomba de Rafael Casanova, a l’església de Sant Baldiri, de Sant Boi de Llobregat, va tornar a marcar, una vegada més, els actes de commemoració de la Diada Nacional al Baix Llobregat i al país.
Després del Ball de l’Àliga de la ciutat i de la interpretació del Cant de la Senyera, l’ofrena floral va aplegar institucions, grups parlamentaris, partits polítics i sindicats, així com nombroses entitats; el Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat ho fou present amb una delegació formada per la vicepresidenta Esther Hachuel, la Montse Lligadas i l’Anna Anton.
Sant Feliu de Llobregat
El CECBLL, com a entitat amb seu a Sant Feliu de Llobregat, també va voler ser present als actes commemoratius de la Diada Nacional organitzats a la ciutat el matí de l’11 de setembre.
Entitats i partits polítics participaren en les ofrenes florals realitzades al Passeig 11 de Setembre, davant el monument que recorda els fets de 1714; entre elles, una delegació del CECBLL, amb Jaume Bosch, membre de la Junta del Centre, a qui acompanyaren Santi Campo i Aurora Huerga.
L’acte va acabar amb un discurs de l’alcaldessa, Lourdes Borrell, i el cant dels Segadors.





Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!